the Real Me
happy BIrthday mama !! XOxo

Sunday 2 September 2012 @ 07:18 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum ..

hi guys,hari ni sampai dua entry kan sbb hari ni besday mama kita..saje je post mlm gini pas sambut birthday dye td so ad gamba na ltak dlam entry kali ni..

agak sdey ..sob.sob..kadang kita terpikir cukup bangga ke mama dengan kita?ada terasa hati ke dengan kita ? kita nie slalu ke dgar ckap mama? cukup ke ape yang kita buat selama nie tuk balas jasa baik dia..yang pasti semua jawapan tu hanya bertubi-tubi ,berdolak dalik dalam kepala aje.dan jawapan yang sama iaitu belum cukup lagi ape yang kita buat untuk mama.

ye .mmg kita bukan anak yang sesempurna akhlak anak2 solehah tu.sebab kita selalu terleka dengan dunia ni kan.tapi mama yang selalu ada untuk menegur kita.yang penting skali orang yang sentiasa dan tidak putus memberi nasihat meskipon dia tahu yang nasihat dia hanya menembusi telinga tapi bukan di hati,malah dia juga  merupakan insan yang sentiasa memberi kata pembakar semangat disaat kita down.

mama sentiasa ada untuk kitorg meskipon kitorg nie sume da besar panjang.demam batuk, sakit  sume mama yang tolong anta klinik dan cure kan.kalau kitorg bergado adik bradik mama juga yang sentiasa jadi ais ditengah2 kitorg.mama juga yang ajar masak,buat kek,buat juice ,turunkan ilmu masak turun temurun kat kitorg.sebab tanpa mama sape lah kitorg nie :')

so,i just wanna wish you that happy bornday mama,i'll make sure that one day i'll make you proud in every single decision i made.love you mama,and i'll always do

*muahmuah

 happy birthday mama 

kalo rajin like la page nie :): 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : myra :) Awayy
Basecode by : pakcik ibrahim
Full Edited : Safuhah Amirah :)